Menu nawigacyjne

Serdecznie dziękujemy. Dzięki uprzejmości jej właścicieli dzieci mogły poznać pracę piekarza i cały proces technologiczny produkcji pieczywa. Po piekarni oprowadzała uczniów pani, która cierpliwie i dokładnie opowiadała o wszystkich maszynach, urządzeniach, pracy piekarza i tajnikach wypieku chleba. Wycieczka zakończyła się degustacją słodkich bułeczek. Serdecznie dziękujemy dla pana Marka Michalczuka oraz pracownikom piekarni za życzliwe przyjęcie. Życzymy dalszych sukcesów w pracy. Dzień Papieski w bibliotece szkolnej. Dnia 7 października   br. Celem tych zajęć było:.

Przedstawiciele poszczególnych klas po 3 osoby zostali zaproszeni do udziału w różnych konkurencjach: gry planszowe, gra komputerowa, puzzle, rozwiązywanie krzyżówek, układanie cytatów z rozsypanki wyrazowej. Zajęcia odbywały się na zasadzie integracji uczniów, bez rywalizacji między klasami. Poprzedzone były obejrzeniem prezentacji multimedialnej, dzięki której uczniowie zapoznali się z głównym przesłaniem Dnia Papieskiego.

Wycieczka do Warszawy i pielgrzymka do Częstochowy. W dniach 12 — 13 października r. Pierwszego dnia zwiedziliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego, odwiedziliśmy groby żołnierzy i powstańców na Powązkach,  zapaliliśmy znicze i złożyliśmy kwiaty. Gościliśmy też w Muzeum ks. Jerzego Popiełuszki. Po południu dotarliśmy na Jasną Górę, gdzie modliliśmy się przed obrazem Matki Boskiej Częstochowskiej. Następnie udaliśmy się na nocleg, po zakwaterowaniu i obiadokolacji mile spędzaliśmy czas popijając herbatkę,  jedząc ciasteczka, słuchając gry na pianinie jednej z koleżanek i prowadząc nocne rozmowy z wychowawczynią klasy III c gimnazjum.

Były to niezapomniane chwile i integracja.

W innych językach

Jana Pawła II. Zwiedziliśmy skarbiec, muzeum państwa polskiego i lecia, wały. Po mszy świętej udaliśmy się do Sanktuarium Gidle. Na trasie w pięknym zajeździe Gorski zjedliśmy pyszny obiad i udaliśmy się w drogę powrotną do Siemiatycz. Wyjazd dostarczył nam niezapomnianych wspomnień i wrażeń. Mogliśmy przebywać w miejscach ważnych dla naszego narodu.

Poznaliśmy tragiczne losy naszej stolicy  Ojczyzny. Pochyliliśmy głowy nad mogiłami bohaterów, a modlitwa na Jasnej Górze umocniła nas. Dziękujemy organizatorom. Po raz kolejny przyznane zostały stypendia samorządu Miasta Siemiatycze im. Jana Pawła II uczniom wyróżniającym się wybitnymi osiągnięciami w nauce oraz zaangażowaniem na rzecz miasta i współmieszkańców. W tym roku do Urzędu Miasta Siemiatycze wpłynęło 7 wniosków. Wśród szczęśliwych stypendystów znalazła się absolwentka naszej szkoły Kamila Natalia Wysocka.

Największe chrześcijańskie szybkie randki w Łodzi - Plaster Łódzki

Stypendium otrzymała za:. Dzień Edukacji Narodowej. Akademię przygotowali uczniowie kl. III b szkoły podstawowej i kl. III B gimnazjum pod kierunkiem p. Barbary Dziedzia i p. Mirosławy Siuda. Młodzi artyści piosenką i słowem uświetnili ten wyjątkowy dzień. Wiele ciepłych słów popłynęło w kierunku pracowników naszej szkoły. Uczniowie docenili i podkreślili swoją wdzięczność za codzienny trud pracy nauczyciela, jego poświęcenie i troskę o dobro wychowanków. Gościnnie udział wziął zespół M.

Wyniki poszczególnych meczy:. Po pierwszym spotkaniu tabela wyników wygląda następująco:. Konkurs inspirowany myślą : Jan Paweł II — Bądźcie świadkami miłosierdzia, jest skierowany do wszystkich młodych ludzi w każdym zakątku świata, ponieważ ma charakter międzynarodowy. Uczniowie mieli wykonać pracę plastyczną. Na etap szkolny wpłynęło 26 prac, z których 10 zostało wyróżnionych i wysłanych na etap diecezjalny. Wśród nagrodzonych na etapie diecezjalnym, w kategorii kl. Jego praca przeszła do etapu międzynarodowego.

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów. Oleksiuk, A. W galerii możemy obejrzeć prace z naszej szkoły, zakwalifikowane do etapu diecezjalnego. Dnia 18 października r. Spektakl miał na celu uświadomienie uczniom jaką rolę w życiu każdego człowieka odgrywają woda, ziemia, wiatr i ogień. Przedstawienie spotkało sie z bardzo miłym przyjęciem przez młodszych kolegów. Śladami Patrona i nie tylko Podziwialiśmy wystawę starych motocykli i kajaków, a także zbiory etnograficzne. Obiad zjedliśmy w restauracji Pod Katedrą.

Następnie udaliśmy się na Górę Zamkową. Zwieńczeniem wycieczki była wyprawa do krzyża upamiętniającego wizytę Jana Pawła w Drohiczynie.

• CHRZEŚCIJAŃSKIE RANDKI - Chrześcijańscy Single.
  • IDEALNE DESERY NA LATO - Wszystko o gotowaniu w kuchni - www.goodcall.pl.
  • seks spotkania osieck!
  • Katolickie szybkie randki.
  • Śląskie pogranicza kultur - Instytut Filologii Polskiej.
  • orzysz chrześcijańskie randki!
  • korycin chrześcijańskie randki!

Z wyprawy wróciliśmy zmęczeni ale zadowoleni. Podsumowanie projektu w IPN. W dniu 20 października r. Uczestnicy, wśród nich uczniowie A. Demianowicz i J. Gołubkiewicz zaprezentowali efekty swoich prac związanych z tematem projektu. Na koniec wszyscy podzielili się refleksjami, które zrodziły się podczas zwiedzania miejsc związanych z walką polskich żołnierzy w Europie Zachodniej. Do spotkania doszło w ramach współpracy obu bibliotek. W takim teatrzyku uczniowie klas II szkoły podstawowej jeszcze nie uczestniczyli.

Priorytet 3. Nasi uczniowie na spotkaniu z Prezydentem Polski — Andrzejem Dudą. Spotkanie z policjantem. Pan policjant przypomniał dzieciom zasady bezpiecznego poruszania się po drogach. Omówił zagrożenia związane z ich nieprzestrzeganiem. Dzieci bardzo chętnie odpowiadały na pytania, rozpoznawały znaki drogowe i zadawały pytania policjantowi.

Spotkanie z policjantem było świetną okazją zarówno do dobrej zabawy, jak i utrwalenia zasad bezpiecznego poruszania się po drogach. Niecodzienna lekcja przyrody. Podczas przechodzenia ścieżką edukacyjną po parku wokół nadleśnictwa uczniowie mieli okazję zapoznać się z przedstawicielami drzew i krzewów rodzimej flory oraz z drzewami nierodzimymi np. Zobaczyli narzędzia, jakie były używane w pracach leśnych, m. Następnie uczestniczyli w lekcji przyrody w izbie edukacyjnej bogatej w eksponaty blisko przedstawicieli ptaków, ssaków i gadów Polski występujących na terenie nadleśnictwa. Obejrzeli tam gabloty z owadami i płaskorzeźby.

Pracownik Nadleśnictwa Sarnaki, Pan Marek Charkiewicz, przybliżył także uczestnikom wycieczki wiedzę na temat wolno żyjących zwierząt oraz w sposób ciekawy opowiedział o problemach, jakie powstają na styku człowiek - dzikie zwierzę. Szczególne zainteresowanie wzbudziła pogadanka o bobrach i wilkach, a przede wszystkim dziki, których gromadkę można było obserwować  w zagrodzie dzikich zwierząt.

Wszyscy uczestnicy wycieczki otrzymali foldery informacyjno-edukacyjne Nadleśnictwa Sarnaki. To była wyjątkowa lekcja przyrody.

1. randki dla samotnych jaworzynka!
  2. Nawigacja po komentarzach?
  3. czorsztyn katolickie randki!
  4. W dniu 27 października uczniowie klasy III C gimnazjum udali się na stary cmentarz parafialny, aby uporządkować opuszczone i zaniedbane mogiły. Praca była ciężka, wycinanie traw, chwastów, krzewów, grabienie liści, poprawianie mogił. Nikt nie narzekał, wszyscy w skupieniu przygotowywali zaniedbane groby do obchodów dnia Wszystkich Świętych. Starsze panie, które poprawiały mogiły swoich bliskich, zgłaszały się do nas o pomoc. Chętnie jej udzielaliśmy. Jesteśmy dumni, że nasze starania mogły przynieść ulgę i pocieszenie.

Na chrześcijańskiej randce. Kto na nie przychodzi?

Nauczyliśmy się pokory i wytrwałości oraz tego,  że pamięć o przeszłych pokoleniach jest bardzo ważna. Nad uprzątniętymi mogiłami odmówiliśmy modlitwę i zapaliliśmy znicze. W dniu Spotkanie rozpoczęliśmy od modlitwy różańcowej i Litanii do Wszystkich Świętych w kościele św. Andrzeja Boboli. W szkole powitał nas piękny zapach gofrów.