Kim jesteśmy

GoodCall powstał na początku 2014 roku, kiedy zobaczyliśmy, że rynek rekrutacyjny zaczęła ogarniać stagnacja i stał się frustrujący. Tak, jak zachowanie kandydatów zmieniło się drastycznie na przestrzeni ostatnich 10 lat, tak bardzo niewiele przemian dało zaobserwować się wśród praktyk rekrutacyjnych. GoodCall rozpoczął swoje działanie, aby wprowadzić nową jakość, powiew świeżości. Naszym celem nadrzędnym jest obudzenie branży i wsparcie ewolucji rynku HR; pomoc talentom i firmom efektywnie we wzajemnym połączeniu się przy użyciu, nowoczesnych, codziennych kanałów: mobilnych, społecznych i cyfrowych.

W 2018 roku postanowiliśmy rozszerzyć naszą działalność na Polskę, wprowadzając na ten rynek nasze innowacyjne podejście do wyszukiwania kandydatów. Przy okazji dajemy firmom dostęp do prostych, szybkich usług, które są dostarczane przez nasz magiczny zespół łowców talentów i to w ciągu kilku dni.

Jedyna w swoim rodzaju struktura.

Nasz zespół wyspecjalizowanych łowców talentów pracuje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. To oni sprawiają, że rekrutacja w czasie rzeczywistym jest możliwa, tak jak i interakcja z kandydatami zgodna z ich własnymi preferencjami.

Innowacyjne narzędzia.

Używamy wyłącznie mediów społecznościowych i jedynej dostępnej na rynku aplikacji mobilnej do rekrutacji; angażujemy naszych kandydatów tak, jak robią to wszystkie inne branże.

Prawdziwie unikalna strategia.

Jesteśmy trendsetterami dzięki naszym kreatywnym strategiom przyciągania potencjalnych kandydatów, zapewniając naszym klientom reprezentację w świeżym, nowoczesnym stylu.

Nowe modele kooperacji.

Nasz model biznesowy opiera się na naszym autorskim ATS, który to system nieustannie rozwijamy i integrujemy z rozwiązaniami chmurowymi, mediami społecznościowymi i urządzeniami mobilnymi.